DAY 2 – JOB SHADOWING IN RIMAVSKÁ SOBOTA

Avui ha estat el nostre 2n dia a l’escola de Rimavská Sobota com a mestres visitants Erasmus.

En arribar al centre, hem pogut fer entrega al director i la coordinadora Erasmus d’uns detalls provinents del nostre territori. Després, ha començat l’activitat al centre.

Avui hem anat a 2 sessions d’anglès, 1 de biologia, 1 de matemàtiques i 1 d’educació física. Al llarg d’aquest Job Shadowing estem observant que a les diferents sessions fan ús de la llengua anglesa per incorporar expressions i vocabulari. Generalment, utilitzen llibres durant el desenvolupament de les classes.

En finalitzar l’horari lectiu, hem dinat amb mestres al menjador on dinen els infants. Hi ha mestres assignades a la vigilància durant aquesta estona. Un cop hem acabat de dinar, la Bianca i la Mònica ens han portat a fer una visita al Palau de Beltiar, que està envoltat d’un parc natural espectacular.

Today was our 2nd day at Rimavská Sobota school as Erasmus visiting teachers.

When we arrived at the centre, we were able to give the director and the Erasmus coordinator some details from our territory. Afterwards, the activity at the center began.

Today we went to 2 English sessions, 1 biology, 1 maths and 1 physical education. Throughout this Job Shadowing we are observing that in the different sessions they use the English language to incorporate expressions and vocabulary. Generally, they use books during the development of classes.

At the end of school hours, we had lunch with the teachers in the dining room where the children eat. There are teachers assigned to watch during this time. Once we finished lunch, Bianca and Mònica took us on a tour of the Palau de Beltiar, which is surrounded by a spectacular natural park.