Compartim projectes amb l’escola d’EE l’Arboç

El passat 1 de març l’alumnat l’aula de 3r B i l’aula dels Inventors de l’Escola d’EE l’Arboç vam fer un meet per conèixer-nos una mica millor i compartir aprenentatges.

Vam poder preguntar alguns dubtes als companys de l’Arboç i els companys de l’Arboç van estar contents d’explicar que a l’escola tenen una infermera i que estaven aprenent coses de la infermera. La infermera de l’Arboç va poder explicar alguna tasca que fa a l’escola.

Nosaltres vam explicar quins animals es poden trobar en els diferents ecosistemes, que és una part del projecte que estem treballant. Ens ho vam preparar molt bé, escollint les imatges més adequades per mostrar cada hàbitat i ensenyant símbols widgit de cada un dels animals. Així els companys de l’Arboç tenien temps de buscar els símbols en els seus plafons.

En Leo, que gaudeix d’estar de dilluns a dijous a l’Arboç i cada divendres amb nosaltres, va estar molt i molt content d’aplegar a tots els seus companys de les 2 aules.

Grans i petits estem molt contents d’aquesta experiència. Anteriorment, ja havíem pogut fer altres meets, però aquest ha estat molt especial.

Us compartim un vídeo:  MEET ARBOÇ – JOAN SANPERA