COMENCEM LA SETMANA MONOGRÀFICA

Ja ha arribat la setmana més esperada del curs: “la setmana monogràfica”. Aquest curs tota l’escola farà un viatge molt emocionant de la mà del projecte Erasmus+ ‘Take the e-train’.

Durant aquests dies l’escola viatjarà per Europa, partint de Les Franqueses, passant per Itàlia, Lituània, Eslovàquia, Grècia i Polònia. Ahir dilluns els dos alumnes més petits de l’escola i les dues alumnes més grans van ser els encarregats de tallar la cinta que dóna el toc d’inici. Malgrat la pluja, va ser un moment molt emotiu i alhora va ser molt carnavalesc! Aquest any haurem de complir les ordres del rei Carnestoltes durant aquesta setmana. Aquestes ordres també ens faran viatjar per tots els països col·laboradors.

Esperem que sigui una setmana plena de moments pel record!