CIÈNCIA I MÀGIA!

Els més petits de l’escola han experimentat amb bicarbonat i aigua. Què ha sortit d’aquí?

NEU ARTIFICIAL!!!

Els infants són científics per naturalesa, amb curiositat i els encanta explorar i aprendre. Amb dos elements quotidians podem despertar aquesta necessitat d’investigar i de fer-se preguntes per arribar a trobar respostes.

Si introduïm la ciència des de ben petits a través de l’observació, del procés científic i la manipulació, potenciarem aquesta curiositat i arribarem a generar coneixement! Així que… continuem donant oportunitats i focalitzant la nostra mirada en les #STEAM per DESCOBRIR, EMOCIONAR i APRENDRE!

#STEAMschool #escoLAB