🎭ESTRENA OBRA TEATRE “LES FRANQUESES DEL VALLÈS, MUNICIPI DE POBLES”

El proper dilluns 20 de desembre, els alumnes de 5è farem l’estrena de l’obra al Teatre Bellavista. Portem assajant al llarg d’aquest primer trimestre conjuntament amb la Companyia de teatre Frec a Frec.

Estem molt il·lusionats, i també nerviosos/es, per què arribi el dia. Primer, farem l’obra per les nostres famílies dilluns 20 a les 18:00h. El dia següent, dimarts 21, la farem pels alumnes de primària de la nostra escola (Esteu preparats/des?) i pels alumnes de 6è de les escoles de Les Franqueses.

Esperem que us agradi molt, hem treballat i ens hem esforçat per què tot surti sobre rodes. Bon nadal!