PANELLETS 4t

 

 

 

Hola! Hem tardat, però ens estàvem posant al dia amb tot això del nou blog. Esperem estar a l’altura!

Comencem amb un àlbum on es veuen els nens i nenes fent panellets per cel·lebrar la festa de la castanyada.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut