CONFERENCIANTS DEL CICLE MITJÀ
L’alumnat de 3r i 4t ha realitzat la conferència en català com autèntics professionals. Moltes gràcies a totes les famílies per la vostra col·laboració!
CONFERENCIANTS DEL CICLE MITJÀ Llegeix més »
L’alumnat de 3r i 4t ha realitzat la conferència en català com autèntics professionals. Moltes gràcies a totes les famílies per la vostra col·laboració!
CONFERENCIANTS DEL CICLE MITJÀ Llegeix més »
Els alumnes de 4t hem investigat una mica l’Antic Egipte.
VIATGEM A L’ANTIC EGIPTE Llegeix més »