FEM EMOJIS!

Durant aquesta setmana, els alumnes de 4t hem estat treballant la circuferència a l’hora de matemàtiques. Arran d’això, el dilluns dia 21 vam convidar algunes mares, un pare i una iaia per ajudar-nos a cosir els nostres emojis.

Els aprofitarem per fer el nostre calendari d’advent, realitzant el compte enrere fins que s’acabi el trimestre.

Va ser una tarda molt profitosa, on nens i familiars van poder gaudir d’una estona agradable.

3 comentaris a “FEM EMOJIS!”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut