A MI M’AGRADA…

Aquest segon trimestre els alumnes de P4 hem continuat explicant els temes que més ens agraden a la resta de companys.
Hem parlat dels dibuixos animats, dels elefants, de contes, de la dansa, de tractors i de futbol.
Hem après coses que no sabíem i ens ho hem passat molt bé.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut