UN DIA AL CIRC CRIC, LA GRAN EXCURSIÓ DE FINAL DE CURS

Aquest curs estem treballant com a projecte “EL CIRC” i per això hem emmarcat moltes de les activitats en aquest tema.

Ara ja s’acosta el juny i, com sempre, l’útima de les sortides de curs. Aquesta ens fa especial il·lusió, ja que ens permet compartir el dia amb tots els alumnes de l’escola, des de P3 fins a 6è. Per alguns serà la primera excursió llarga i per a d’altres la darrera, però sens dubte, per a tots, serà una experiència irrepetible.

Enguany els xiquets i xiquetes podran passar un dia especialment màgic visitant les instal·lacions del CIRC CRIC i gaudint d’un espectacle de Tortell Poltrona i la resta d’artistes del circ. Dia complert: natura, la vida al circ i… funció!!!

Esperem que la il·lusió que fa als xiquets i les xiquetes visitar un circ i gaudir de l’espectacle es traslladi també a les famílies i hi hagi una molt bona acollida de la iniciativa. Segur que s’ho passen molt bé!!