Paula ha portat guppys a la classe de P-4.
Quina peixera més bonica, fins i tot tenim a Bob Esponja!!!
És molt relaxant mirar-los com neden. Hem pogut observar també que neixen els seus fills. Que interessant!!!
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress