PEIXETS A LA CLASSE DE P-4

Paula ha portat guppys a la classe de P-4.

Quina peixera més bonica, fins i tot tenim a Bob Esponja!!!

És molt relaxant mirar-los com neden. Hem pogut observar també que neixen els seus fills. Que interessant!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut