ELS POLLETS DE JORDI

 

Divendres 16 de novembre Jordi va portar  pollets a classe. El seu iaio té una granja i ens els van deixar. Ens va ensenyar com són i què  mengen.

Vam poder observar-los i tocar-los. Tot i que, al començament alguns xiquets tenien una mica de por, a poc a poc, van anar mostrant curiositat, més confiança  i ganes d’apropar-s’hi.

Va ser una experiència molt interessant!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut