CARAGOLS P-3

El dia 15 d’octubre els xiquets de la classe de P-3 vam fer una caragolera. Els nens van agafar terra del pati i van posar caragols pedrenyers.
Cada setmana hi ha un encarregat de donar-los menjar. Els hi donem: pastanagues, enciam…
Aviat pondran ous i naixeran els petits caragols. Ens agrada molt mirar-los.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut