A P-3 ENS DISFRESSEM

El dia 2 d’octubre els xiquets i xiquetes de la classe de P-3 vam anar al gimnàs petit i ens vam disfressar de pallassos, princeses, fades, mags, pirates…
Vam triar la disfressa que més ens va agradar i ens anàvem posant davant del mirall.
Vam ballar, vam cantar i vam jugar tots disfressats.
Va ser superdivertit!!!!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut