Molt contents, s’augmenta molt el nombre de donants de sang!

Gran experiència pels nostres alumnes! Treballar aspectes relacionats amb la sang des de la solidaritat ens ha enriquit molt, com a persones i hem ampliat molts continguts. Reportatge        Col·laborar amb una campanya com aquesta ha posat en pràtica molts aspectes de manera competencial. Tot el que s’ha fet ha estat útil i ha assegurat l’aprendre!

Gràcies a tots i a totes!

1. Ramon Solà Adam

Gràcies a totes/tots per fer un treball com Torelló es merexia, gran esforç de tota l’escola Fortià Solà i gran desplegament d’alumnes mestres per poder dur a terme la Marató de donants de sang .
    Els delegats de Torelló estem més que satisfets per la gran acollida de pares i mares, que per primera vegada, van donar sang, a tots moltes gràcies i que amb altres donacions es recordin que la sang és de primera necessitat. Esperem la continuïtat.
    Com es diu (SOU MOLT BONA GENT) ens van felicitar l’altre dia a Vic amb acte del Dia Mundial de donants de Sang també un gran èxit. Us ha quedat aquest reportatge de fotos molt guaiiiii!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *