Xarxa CB

logo-color1

Aprenem Junts!

“ L’èxit no és el canvi pel canvi, sinó el canvi per a la millora dels aprenentatges de tots els alumnes“.

La Xarxa de Competències Bàsiques som un grup de docents, entre ells, nosaltres, mestres de la nostra escola, que reflexionem i actuem en equip per transformar l’escola en un espai que afavoreixi aprenentatge.

Treballem per desenvolupar el treball per competències als nostres centres, elaborem instruments de suport per orientar els processos de reflexió i la gestió del currículum per competències bàsiques i compartim processos d’autoavaluació.

Enllaç a la Web oficial

Pretenem afavorir que tots els alumnes aprenguin més i millor. Creiem que l’alumne ha de ser el protagonista del seu aprenentatge. Entenem l’avaluació com un procés útil per aprendre. Sabem que treballant en equip s’aprèn més i millor.

En un món global, s’ha d’afavorir l’adquisició d’aprenentatges autèntics, no fragmentats.

En un món canviant, treballem per  fomentar la iniciativa, l’esperit crític, la creativitat i el gust per aprendre. És del nostre interès que els alumnes siguin competents per continuar aprenent al llarg de tota la vida i sabem que cada alumne és únic i tenim altes expectatives per a tots i cadascun d’ells.

com-ho-fem