Afrucat

És un projecte que promou el Departament d’Agricultura, Pesca i Alimentació, conjuntament amb el de Salut i Ensenyament.  La finalitat és potenciar el consum de fruites i hortalisses entre la població escolar i contribuir a la promoció d’hàbits de consum saludables.

Va del gener al juny d’aquest curs escolar i implica que  durant aquest període, una setmana de cada mes ens arribaran 3 tipus de fruites i/o hortalisses seleccionades en funció de l’estació de l’any, la proximitat de producció i la qualitat  i que els alumnes menjaran al llarg de 3 dies a l’hora d’esbarjo per esmorzar.

A l’escola el projecte AFRUCAT l’enfoquem als alumnes d’Educació Infantil,  Cicle Inicial i Cicle Mitjà. Considerem que el  procés d’aprenentatge d’hàbits alimentaris és especialment important fer-ho en les primeres etapes de primària ja que podem ajudar a consolidar l’adquisició d’hàbits saludables per a l’edat adulta.