Serveis

logo

L’escola compta amb servei de menjador. És gestionat per l’empresa 7 i Tria amb cuinera pròpia, la Maria Cuminal. Conjuntament amb 7 i tira tenim com a finalitat continuar treballant l’educació integral de l’infant també en horari de menjador. Per això es cuida l’equilibri nutritiu i dietètic, els hàbits, normes i valors, així com també l’estona de lleure que contempla aquesta franja horària.

Menús

calidoscopi

L’AMPA juntament amb el centre ofereix l’equip CALIDOSCOPI  per a les activitats extraescolars. Es tracta d’un gran equip humà de lleure que treballa a partir de la inquietud i les ganes d’ensenyar en el món del lleure, que és molt més que passar una estona. És aprendre, imaginar, crear, jugar, experimentar, viure,… i tot des d’un punt de vista educatiu diferent, Creiem fermament que les activitats extraescolars són un aprenentatge complementari que enriqueix el desenvolupament dels infants.

SERVEIS que ofereix CALIDOSCOPI: PENDENT DE REVISIÓ CURS 2017-18

Servei d’acollida:

MATÍ de 7:45 -9:00h MIGDIA de 12:00-13:00h TARDA: 17:00-18:00H

Activitats de migdia:

DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS DIVENDRES
MIGDIA INFANTIL ANGLÈS INVESTIGUEM

EL MÓN

ANGLÈS TEATRE DE CONTES FEM ESPORT
MIGDIA 1r-3r 1r- TEATRE DE CONTES

2n-3r ANGLÈS

COSIM 1r – ANGLÈS

2n-3r- EXPERIMENTEM

INVESTIGUEM

EL MÓN

SPORTS AND GAMES
MIGDIA 4t-6è EXPERIMENTEM ANGLÈS COSIM ANGLÈS SOM PERIODISTES
MECANOGRAFIA 3r 4t  5è

Activitats de tarda:

DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS DIVENDRES
P3 RITMES  MOTRIJOC  ESPORTIVA (17H A 18:30H)
P4 RITMES MOTRIJOC  ESPORTIVA (17H A 18:30H)
P5 RITMES  ESPORTIVA (17H A 18:30H)
1r FUTBOL SALA ESPORTIVA  RITMES
2n FUTBOL SALA  RITMES FUTBOL SALA
3r FUTBOL SALA RITMES/FUTBOL SALA FUTBOL SALA
4t FUTBOL SALA RIMTES/FUTBOL SALA
FUTBOL SALA RITMES/FUTBOL SALA
FUTBOL SALA RITMES/FUTBOL SALA

de P3 a 2n les activitats són de les 17h a les 18:30h / de 2n a 6è les activitats són de les 17h a les 18:30h

Comptem també amb els serveis de  Robo-Tic.joan-miro-p3-3

La Robòtica Educativa un mitjà d’aprenentatge. La utilització de robots resulta un mitjà didàctic immillorable per l’ensenyament constructivista.

gaudi-i-les-construccions-p5-11