Servei de menjador i acollida Curs 20-21
22/07/20L’empresa ecoAtaula està organitzant les activitats de menjador i acollida per al curs 20-21. Per tal de poder planificar els serveis, us fan arribar dues maneres de poder-vos inscriure a les activitats (només cal utilitzar una de les dues, o paper escanejat, o formulari):
- Omplint el formulari de full d’inscripció que heu rebut al correu
- Enviant el full d’inscripció del servei de menjador i/o el full d’inscripció d’acollida en format pdf al correu electrònic gestio@ecoataula.cat
Si teniu dubtes o consultes llegiu la circular d’EcoAtaula o podeu escriure un correu electrònic a sonia@ecoataula.cat o gestio
Bon estiu!
22/07/20Aquest ha estat un curs diferent on no ens hem pogut acomiadar com ens hagués agradat, ni abraçades, ni petons, tot de manera virtual. Però us enviem a totes i a tots una abraçada ben forta i desitgem que passeu unes bones vacances. Agraïm un cop més la col·laboració de totes les famílies en tot aquest trimestre estrany des de casa, on els nens i nenes no han vingut a l’escola. Tornem al setembre amb les piles carregades i amb ganes de veure’ns. Serà també un curs diferent però ens en sortirem. Bon estiu!
Matrícula 20-21 per a alumnes nous
07/07/20La informació està actualitzada a dia 17 de juliol.
DATES DE LA MATRÍCULA:
- Matrícula dels alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 13 al 17 de juliol de 2020
PUBLICACIÓ DE LES LLISTES
- El 7 de juliol s’ha publicat la LLISTA DEFINITIVA D’ADMESOS i la LLISTA D’ESPERA.
- L’11 de juny s’ha publicat la llista amb el barem definitiu ordenat: BAREM DEFINITIU
- El 9 de juny s’ha publicat la llista amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: LLISTA DE SOL·LICITUD
MÉS INFORMACIÓ SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ
Per a qualsevol dubte ens podeu escriure a la següent adreça de correu elecrònic: a8021442@xtec.cat
Podeu consultar també la Circular número 21 i la pàgina de la preinscripció del Departament d’Educació.
Quaderns i llibres de text pel curs 20-21
01/07/20La comissió de llibres de l’AFA de l’Escola Castell Ciuró ens comunica un canvi en el procediment d’adquisició i repartiment dels llibres per al curs 2020-2021.
Arran de l’afectació del COVID-19 s’ha arribat a un acord amb Abacus Coop per tal de realitzar la compra dels llibres.
- La compra s’haurà de realitzar entre els dies 2-7-2020 i el 15-7-2020 i Abacus enviarà els llibres directament a l’escola.
- L’entrega dels llibres la realitzarà el mestre a cada alumne el primer dia que vagi a l’escola.
- A partir del dia 22-7-2020 fins al 31-7-2020, existeix la possibilitat d’anar directament a la botiga Abacus de Cornellà i realitzar la compra presencialment.
Recordem que us podeu posar en contacte amb l’AFA per buscar solucions i respondre els vostres dubtes al correu afa.castellciuro@gmail.com
Per a més informació consulteu el document: Comunicació quaderns i llibres de text 20-21