Informes finals de Primària

A partir de demà divendres 28 de juny fins el 15 de juliol, podreu passar a recollir per consergeria els informes de final de curs que no es van poder imprimir la setmana passada pel problema a la plataforma de gestió del Departament d’Educació.

• Horari: de 9:00 a 17:00h
  • Si voleu que alguna persona d’una altra família us el reculli, haurà de portar una nota en la que els responsables l’autoritzeu.
  • Si no els podeu recollir, us els guardarem i us els farem arribar al setembre.

Bon estiu!

Els informes del 3r trimestre ja els vam lliurar l’última setmana de curs i el divendres 28 de juny els mestres estarem a l’escola per a aquelles famílies que vulgueu aclarir algun tema. És important que demaneu hora amb les tutores perquè ho tinguin en compte.

Nosaltres seguirem uns dies més tancant aquest curs i preparant el proper. Gaudiu de les vacances i ens tornem a veure al setembre!

Últims dies de curs

Us detallem algunes informacions importants de cara a aquests últims dies de curs:

• DIMECRES 12: Revisió d’un dels llibres de text de la classe a casa, com a col·laboració en el projecte de reutilització dels llibres, la resta els revisarem a les classes.
  • DISSABTE 15: Festa de final de curs.
  • DIJOUS 20: Lliurament dels informes escolars i recomanacions de treballs d’estiu.
  • DIVENDRES 21: Festa de l’aigua (EI i CI) i Sortida a la platja (CM i CS)
  • DIMECRES 26: Reunió de famílies noves de P3
  • DIVENDRES 28: Atenció a les famílies que necessitin aclariments o comentaris sobre els informes per part dels tutors/es, de forma optativa i voluntària.

Per a més informació consulteu la Circular 31.

Jornada intensiva de juny

Del dimarts 11 al divendres 21 de juny l’escola farà jornada Intensiva. El servei d’acollida matinal continuarà com durant tot el curs.

• Horari escolar de 9h a 13h. A les 13h sortirà de l’escola l’alumnat que va a dinar a casa.
  • L’horari del menjador serà de 13h a 15:30h.
  • El transport escolar sortirà a les 15:30 i arribarà a les parades 1 hora abans de l’horari habitual.
  • Horari del Casalet de juny serà de 15.30 a 16.30h (extraescolar organitzada per l’AMPA)
  • El servei d’acollida de la tarda es manté fins les 17:00h

Us demanem que, si no és per un motiu justificat (anar al metge o algun tràmit), respecteu els horaris de sortides. Per a més informació consulteu la Circular 29.