Fem educació física a casa

Aquests dies hem hagut d’inventar mil i una activitats per fer exercici físic, ja que no podíem sortir al carrer. Tot i que ara ja podem sortir a córrer una mica us deixem els vídeos del reptes i els dibuixos que vau fer el passat 28 d’abril en el dia de l’Educació Física a casa.

Moltes gràcies a totes i a tots els que heu participat dels reptes, fent els dibuixos o explicant-nos què sentiu quan feu activitat física.

També aprofitem per animar-vos a participar a una altra proposta relacionada amb l’Educació Física, el MOVID19 en família, una nova iniciativa de l’Educació Física confinada que consisteix en fer un ball en família el proper divendres 15 de maig. A qui li interessi, podeu trobar la informació aquí.

Sant Jordi a casa

Aquest any la celebració de la diada de Sant Jordi no la podrem fer com cada any, però hem volgut celebrar-la d’una manera diferent. Si cliqueu als ulls que hi ha sota de cada títol anireu als vídeos que hem preparat. Els i les mestres de cada cicle hem recitat un poema de la Joana Raspall i també trobareu el recull de fotografies que ens heu fet arribar amb les roses i dracs per penjar al balcó.
Heu fet coses molt xules, sou uns artistes. Esperem que us agradin.

Contes, poemes, manualitats i més coses dels alumnes de 6è

Les nenes i els nens de 6è, ara que arriba Sant Jordi ens han preparat uns vídeos perquè aquests dies que estem a casa pugueu veure’ls i fer algunes de les manualitats que us ensenyen o perquè escolteu els seus poemes i contes. Esperem que us agradin molt. Cliqueu a la imatge per veure’ls:

A més, com que aquest any no podran vendre llibres a l’escola el dia de Sant Jordi, si us agraden i voleu, els podreu fer un donatiu.

Esperem retrobar-nos aviat.