Posa’t la gorra

Un any més ens fem ressò de la campanya “Posa’t la gorra”, organitzada per l’associació AFANOC (Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya i promoguda per l’Ajuntament de Molins de Rei.

L’AFANOC organitza la festa infantil a la nostra localitat que aquest any serà diferent però continuarà sent una activitat solidària amb el propòsit de sensibilitzar sobre la realitat del càncer infantil i recollir diners per a La Casa dels Xuklis.

Aquest any hem demanat 237 gorres per a una aportació total de 1896€. Gràcies, famílies per sumar junts en aquesta causa!

Cartell de la campanya elaborat per l’ajuntament

TraçaCovid – Escola Segura

Preguntas frecuentes

Les dades dels casos covid-19 als centres educatius s’obtenen de les dades que cada centre introdueix a l’aplicació Traçacovid. Volem agrair la col·laboració en la comunicació de les proves PCR que s’han anat fent els vostres fills i filles, amb la data de realització de prova, el resultat i la seva data, i el dia de tornada a l’escola.
Esperem que no es doni, però serà molt important que, en cas de malestar dels vostres fills i filles i resultat de PCR positiu durant el cap de setmana, feu, al més aviat possible, un correu a la vostra tutora i al correu de l’escola, per tal que es pugui comunicar a les famílies dels companys/es de classe que el dilluns següent ja no han de venir. És una gestió complicada, però s’haurà de fer per contenir els contagis. En cas que passés, el dilluns ja us transmetríem les indicacions del CAP.
Podeu consultar també el full de FAQs (Preguntes Freqüents) amb les consultes que ens heu fet
arribar més repetidament.

FAQS Covid

Reunions d’inici de curs

En breu comencen les reunions de classe d’inici de curs. Tractarem amb tots vosaltres diferents temes que considerem importants pel bon desenvolupament del curs i que ens cal compartir per treballar en una mateixa direcció. Us recordem les dates previstes, ja anunciades en la circular informativa 1:

• Classe de P3A i P3B: dilluns 26 d’octubre
  • Classe de P4A i P4B: dimarts 20 d’octubre
  • Classe de P5: dimecres 14 d’octubre
  • Classe de 1rA i 1rB: dijous 1 d’octubre
  • Classe de 2nA i 2nB: dimarts 6 d’octubre
  • Classe de 3rA i 3rB: dilluns 19 d’octubre (Canvi de data)
  • Classe de 4tA i 4tB: dijous 8 d’octubre
  • Classe de 5èA, 5èB i 5èC: dimecres 7 d’octubre
  • Classe de 6èA i 6èB: dilluns 5 d’octubre

Totes les reunions començaran a les 17.30h, en format telemàtic a través d’un link que us enviarà la tutora.

Seguiment casos covid i PCR al centre

Coronavirus

La gestió i seguiment dels casos de PCR realitzades al centre correspon a la direcció de l’escola, amb la comunicació, a través d’un aplicatiu, al Departament d’Educació. La gestió ha de ser immediata i acurada. És per això que us demanem que quan un dels vostres fills o filles es realitzi una prova PCR, envieu un correu a les tutores posant en còpia a direcció (a8021442@xtec.cat).  Serà molt important anotar la data de realització de la prova. Quan us comuniquin el resultat, haureu d’enviar un segon correu amb els resultats de la prova.

Per aclarir dubtes sobre l’autorització de fer-se les proves PCR a l’escola, si es dona el cas d’un cas positiu a la classe, Salut ha publicat que la prova no és tan molesta com les que es fan als adults, i es farà amb un frotis nasal (bastonet curt, a 2 centímetres de l’entrada), no frotis nasofaringi. També des de l’escola intentarem crear un ambient agradable als nens i nenes més petits, si és que es dona el cas.

Us deixem una infografia elaborada pels centres públics del municipi que intenta aclarir el dubtes:

FQs gestió casos covid19