Gràcies!

Després d’aquest any tan difícil volem donar les gràcies a tots els que formem part de la comunitat educativa perquè hem aconseguit mantenir els centres oberts. Moltes gràcies alumnes, famílies, mestres, personal docent, conserge, personal administratiu, equip de monitors/es, equips de cuina i equips de neteja.

Jornada intensiva

Del dilluns 7 al dimarts 22 de juny l’escola farà jornada Intensiva.
Servei d’acollida matinal, de 7:30 a 9:00/9:10h (extraescolar), com durant tot el curs.

• P4, P5, 1r, 3r i 5è de 9h a 13h.
  • P3, 2n, 4t i 6è de 9:10h a 13:10h.
  • Tot l’alumnat sortirà per les mateixes portes que ho fan durant tot l’any, en funció del curs que facin: 1r, 4t, 5èA i B i 6èA, per la porta de l’aparcament; 2n, 3r, 5èC i 6èB, per la porta principal i Infantil per la porta de les pistes.

L’horari del menjador serà el següent:

• P4, P5, 1r, 3r i 5è de 13h a 15:30h.
  • P3, 2n, 4t i 6è de 13:10h a 15:40h.
  • Les monitores de menjador acompanyaran els i les alumnes fins a les portes corresponents, les mateixes que al llarg de tot el curs, tal i com hem indicat anteriorment.

Es farà servei d’acollida després de dinar de 15.30 o 15:40 fins a les 16.30h (extraescolar organitzada per l’AMPA), per aquelles famílies que hàgiu formalitzat la inscripció.

A les 16:30, les monitores acompanyaran els i les alumnes fins a les portes corresponents, les mateixes que al llarg de tot el curs.

Ajuts menjador curs 21-22

El Consell Comarcal ha publicat les bases de convocatòria per a l’atorgament d’ajuts individuals de menjador per a la utilització del servei escolar de menjador a l’alumnat d’ensenyaments obligatoris i de segon cicle d’educació infantil de centres educatius sufragats amb fons públics per al curs 2021-2022.

Les sol·licituds es podran presentar del 3 de maig al 22 de maig de 2021 de manera telemàtica o en format paper a la secretaria de l’escola.

Teniu tota la informació a la circular 22.

XXIX Fira del llibre usat

Dijous 29 i divendres 30 es muntarà una paradeta de llibres a l’escola on totes i tots podreu aconseguir els vostres llibres.
Com ho farem??
Les famílies de 6é vendran les butlletes a la porta de l’escola a 1€ durant les tardes de dilluns, dimarts i dimecres perquè els nens i les nenes els puguin bescanviar pels llibres que més els agradin quan facin la visita amb la seva classe dijous i divendres.

Animeu-vos ! Una butlleta = un llibre !