Arrenca la setmana temàtica de la biblioteca de pati

Aquest curs hem iniciat a l’escola un nou projecte: la setmana temàtica de la biblioteca de pati, una proposta que apropa la lectura a l’alumnat d’una manera dinàmica, compartida i molt motivadora durant l’estona del pati.

La primera setmana temàtica ha estat dedicada als dinosaures i la prehistòria, i ha estat tot un èxit! Dimarts van realitzar una activitat creativa molt especial: van elaborar el seu propi punt de llibre amb forma de dinosaure, combinant imaginació i lectura.

Dijous va arribar un dels moments més esperats: l’alumnat de 5è de Primària es va convertir en protagonista i va explicar una història sobre un infant de la prehistòria a la resta de companys i companyes.

Aquest projecte tot just comença, però ja està aconseguint una cosa molt bonica: omplir el pati d’històries, curiositat i ganes de llegir. Seguim descobrint noves temàtiques i aventures plegats!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>