Coneixem els instruments musicals

Van visitar L’Auditori de Barcelona per escoltar i gaudir d’un concert de la Jove Orquestra de Catalunya amb peces musicals de Beethoven, Stravinsky, Toldrà i Britten entre d’altres. Un concert simfònic molt visual  per entendre les famílies instrumentals i la seva sonoritat.

Després van fer una visita guiada al museu de la música on van veure instruments antics i ben estranys. Vam aprendre com produeixen el so els diferents instruments i la seva evolució. Al final de la visita van tocar i tocar d’allò més una arpa, un violoncel, una guitarra elèctrica i altres instruments. Quina experiència!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>