COLÒNIES EMPÚRIES: 1r dia

Bon dia famílies,

Enguany us hem fet esperar un xic per poder llegir-nos i veure’ns, però tot arriba.

Ahir va ser un dia molt emotiu per alguns i algunes de nosaltres, feia molts i molts dies que no compartíem el 1r dia de colònies. Les ganes d’amistat, l’emoció, la màgia del moment, el compartir… eren evidents i es podies palpar en l’ambient.

De bon matí vam començar a creuar comarques fins arribar a l’Alt Empordà, on ens esperaven l’Eusebi, la Rosa i la Xon per transportar-nos pel món de l’ornitologia, pels Aiguamolls de l’Empordà. Durant tot el matí i fins a les 16:30 vàrem caminar, observar i escoltar tot el que hi havia als Aiguamolls, i a les 17:00 vàrem arribar a l’Alberg, un alberg tot per nosaltres.

Allí ens vam poder instal·lar, vam poder jugar a les habitacions, dutxar-nos i vam berenar i sopar i abans de les 22:00 ens en vam anar a donar un tomb per poder veure el mar de nit… va ser poca estona però molt intensa… sobretot per la forta Tramuntana que va bufar durant tot el dia.

A l’arribar a l’alberg vam explicar un conte terrorífic però no prou perquè ningú pogués agafar el son. Uns ho van fer passades les 23:00, altres passades les 00:00 altres passada la 1:00… Això sí, avui a les 6:30 tothom ja estava de peus.

La nit ha estat plàcida i compassada per la remor de les ones del mar i la tramuntana.

Fins d’aquí una estona… de moment, unes quantes fotos i un vídeo nocturn.

Clica sobre la imatge per veure’n més.

1. Ester

Moltes grácies per fer-ho possible aquest any on poques escoles s’atreveixen! Un regal pel cicle superior! Gaudiu infinit!! I empleneu la motxila d’aventures!!

2. Arnau, Txell i Jordi

Disfruteu molt aquestes colònies tan especials!!! I apreneu molt!!! Un petonet per al Marc Betriu de part de l’Arnau i dels pares!!!

3. María José

Quina alegria que hagi estat possible.
    Gaudiu moltíssim i disfruteu tots junts i juntes d’aquesta aventura tant xula que podeu disfrutar, fa tants dies que no es feia res 🥰 .

4. María José

Quina alegria que hagi sigut possible.
    Aprofiteu al màxim, gaudiu de la natura,de la companyia de tots i totes, de les emocions d’aquests dies. Tot un plaer i molt bonic el lloc 😄🥰