Taller-experiment a 5è

TALLER “APILO”

El dia 21 de febrer, la classe dels Roures i de les Palmeres (5è) hem fet un taller sobre les piles amb l’objectiu de conèixer com funciona un circuit de piles i sobretot veure la necessitat d’un bon reciclatge d’aquestes ja que són molt contaminants.

Hem descobert que hi ha molts tipus de piles, que a Catalunya es recicla el 75% de les piles, però hem de tenir en compte que el 25% (500.000 kg!) no es reciclen bé i acaben als abocadors, cosa que no és bo per al nostre medi ambient….

L’escola, com que vol participar de manera activa a millorar el nostre medi ambient, col·labora amb aquesta tasca tenint un contenidor de piles on hi podem dipositar les nostres deixalles.

Us animem a participar en aquesta recollida per tal que puguem fer un entorn més sostenible i millor!

Alumnat de 5è

L’escola participa al concurs “APILO XII: Les piles al planeta reciclatge”

Per això necessitem que porteu les piles i bateries gastades al contenidor de l’APILO de l’escola i intentarem batre el rècord de piles recollides i guanyarem la satisfacció de saber que estem col·laborant a preservar el medi ambient! Ens podeu ajudar? Moltes gràcies!