Sortida La Macedònia Cicle Mitjà

1. L’alumnat del cicle mitjà realitza una sortida a peu aquesta setmana!
Visitem
  • El Mercat Municipal Central de Reus
  • La Biblioteca Municipal Xavier Amorós
  • El Passeig de la Boca de la Mina.
Circular
  • L’alumnat de 3r i 4t ha escrit la circular adreçada a les famílies amb ajut de bastides.
  • Ho hem fet en llengua catalana i castellana.

Bastida per ajudar en l’elaboració del text

Competències

L’activitat està pensada a partir d’un repte que l’alumnat s’ha proposat tot usant sabers de diferents àrees (matemàtiques, de coneixement del medi, de l’àmbit lingüístic i d’educació física).

És una sortida competencial perquè l’alumnat ha d’aplicar allò après a una situació de la vida real: fer una llista de la compra, comprar amb diners reals, comprovar dades a partir de càlculs matemàtics i elaborar una recepta: una macedònia. Aquestes i altres activitats ens acompanyaran mentre fem l’itinerari Castellvell – Reus – Castellvell.

Simulacre

Abans de la sortida hem fet un taller simulant el que aplicarem posteriorment a la vida real!

Itinerari

Us deixem aquí l’itinerari de la sortida i en tornar un compartirem les fotos i evidències dels nostre aprenentatges!