Les Àvies MARC: Explorant el Món dels Contes Tradicionals

Avui, divendres 19 d’abril, estem molt contents de rebre, un cop més, les Àvies MARC a l’Escola Santa Anna.

Les Àvies MARC (Mestres Àvies Recuperadores de Contes) són un grup d’encantadores mestres jubilades que tenen per objectiu de portar els contes tradicionals a les escoles i instituts.

El grup MARC ens visita avui amb un propòsit clar: compartir la màgia dels contes populars amb tots els nostres estudiants. Amb la seva veu càlida, les seves mirades plenes de saviesa i els seus gestos captivadors, les Àvies MARC ens transportaran a un món ple de fantasia i imaginació.

Les Àvies MARC fan aqu esta meravellosa tasca perquè creuen fermament en el valor de l’oralitat i de la riquesa del llenguatge. Consideren que els contes populars són un tresor de la nostra cultura, i entenen que els contes són eines poderoses per a la comprensió del món i dels comportaments humans.

Aquesta visita de les Àvies MARC és una part integrant del nostre programa “Abril, contes i més contes“, que busca fomentar la lectura i l’amor pels llibres a la nostra escola del dijous 18 al dimarts 23 d’abril. Estem encantats de tenir-les amb nosaltres i estem segurs que serà una experiència enriquidora per a tots els nostres alumnes.

Us convidem a unir-vos a nosaltres en aquesta aventura màgica dels contes i a gaudir de les històries fascinants que ens portaran les Àvies MARC.