Festa fi de curs: “Un viatge amb ritme exòtic”

Ja s’acosta la  Festa de Final de Curs de la nostra escola!

Prepareu-vos per seguir els ritmes de ball més exòtics del món!

Horari previst:

18h: Inici de l’acte acadèmic de lliurament d’orles als alumnes de 6è. Lloc: gimnàs de l’escola

A partir de les 19h:  gran ball a la Pista del centre amb la participació dels alumnes de P5 i 6è. Tots junts participarem d’un “Viatge amb ritme exòtic” .

A les 20h: projecció del recull de fotos record del pas dels alumnes de 6è per l’escola (per recordar, per emocionar-se, per riure,….). Lloc: gimnàs de l’escola.

A partir de les 21h: Gran sopar de festa a la Pista poliesportiva municipal (recordeu portar els tiquets!)

Bona FESTA a TOTHOM!!!

POLINESIA XINOSINDIA