Coeduca’t: la unió fa l’èxit!

Aquest mes de març, dins el marc d’una educació que promou la igualtat i el respecte a la diversitat, l’alumnat de 3r i 4t de primària va assistir a un taller de lectura realitzada per la nostra directora, la Montse Anglès, dinamitzadora de la biblioteca de l’escola.

El plantejament pedagògic del taller es va fer a partir de preguntes:

• Sabeu en quin espai de l’escola estem?
  • Sabeu què podem fer en aquest espai (la biblioteca de l’escola)?
  • Què observeu en aquesta imatge de portada (del conte)?
  • Quin títol creieu que pot tenir aquest conte?
  • Voleu conèixer què els hi passa als protagonistes del conte?
  • En acabar aquest conte, què us ha suggerit (assemblat) la història?
  • A partir de les imatges que trobareu dins del sobre, i per parelles, què ens podríem explicar relacionat amb el conte?
  • A partir d’aquestes paraules desordenades, sabríem escriure un títol, el nom de l’autor i l’editorial?
  • Què podem llegir a l’altra banda de la finestra quan ja tenim les paraules ordenades?
  • Som capaços/es d’esbrinar el repte matemàtic per arribar a trobar la clau que ens obrirà la caixa màgica?
  • Sorpresa! Què hem trobat dins la caixa?

Accés a les fotografies de tercer, quart A i quart B

Per saber-ne més