9è concurs de contes del Lluert

La cerimònia dels contes del Lluert

El passat divendres dia 25 de febrer, a les 18:30h, a la Sala polivalent de l’Ajuntament de Castellvell del Camp, es van atorgar els premis del Novè Concurs dels Contes del Lluert.

Primerament, el jurat  es va presentar, ens va donar la benvinguda, ens va explicar el funcionament de la cerimònia i van comentar qui il·lustraria el conte guanyador.

Seguidament, el jurat va recitar un fragment de cada conte i es van entregar els diplomes de participació a tot l’alumnat de 5è.

A continuació, el jurat va anunciar els premis: des del quart accèssit fins al guanyador.

Per acabar, després de molta tensió i nervis, va arribar el final d’aquesta fantàstica cerimònia, que va concloure amb una sessió fotogràfica de tots els participants i el jurat.

Volem agrair el fet de poder participar i compartir els nostres contes i les nostres idees per poder millorar el nostre món a través del Lluert.

Alumnat de 5è:
Les Palmeres i els Roures

Felicitem a tots i totes les participants i molt especialment als escriptors i escriptores seleccionats:

1r premi: Marc Baiget Vidiella – “El Lluert i el seu amic Spuk se’n van d’excursió al Salt”

2n premi: Xènia Domingo Médico – “El Lluert salva el bosc”
Mario Sánchez Martínez – “El Lluert salva el bosc”
3r premi: Tiana Vates Crespillo – “El Lluert i la màquina del temps!”

1r accèssit: Chloe Espinosa Baeta – “El Lluert i la gran importància dels boscos”
2n accèssit: Aina Just Tomàs – “Junts salvem el bosc”

3r accèssit: Rukhsar Syed Bolaños – “El Lluert i un Nadal diferent”
4t accèssit: Marcel Manasanch Mauleón – “El Lluert i els boscos contaminants”