“9è Concurs de contes del Lluert”: presentació del conte guanyador

El passat divendres 22 d’abril es va fer la presentació oficial del conte del Marc Baiget de 5è, guanyador del “9è concurs de contes del Lluert”

El conte es titula: “El Lluert i el seu amic Spuk se’n van d’excursió al Salt” i tracta del problema de les deixalles i escombraries que trobem escampades pel nostre entorn.  Els protagonistes, el Lluert i l’Spuk decideixen anar d’excursió al Salt i gaudir de la natura, però per sorpresa seva es trobaran que enlloc de plantes, flors i natura, tot està ple de deixalles i restes de plàstics que contaminen i malmeten el medi ambient. La brossa fa tanta nosa que fins hi tot no deix llegir el conte del Marc. Si voleu saber què decideixen fer el Lluert i l’Spuk davant d’aquest problema només cal que llegiu el conte, el trobareu a la Biblioteca de l’escola. Us podem assegurar que quedareu sorpresos!

El Marc Sardà, monitor de l’extraescolar de “Dibuix creatiu” s’ha encarregat de fer-ne la il·lustració i de ben segur que no us quedareu indiferents. Ha sabut reflectir de forma molt creativa el greu problema de les deixalles a l’entorn i fins hi tot ens proposa un repte en forma de Joc de plegat de paper: “Lluert, on ets?” joc basat en els tutorials de la “matemàtica recreativa “Vi Hart”.

Els altres finalistes del Concurs han estat:

Xènia Domingo Mèdico amb el conte “El Lluert salva el bosc”

Tiana Vates Crespillo amb el conte “El Lluert i la màquina del temps”

i els accèssits de:

Chloe Espinosa Baeta amb el conte “El Lluert i la gran importància dels boscos”

Aina Just Tomàs amb el conte “Junts salvem el bosc”

Rukhsar Syed Bolaños amb el conte “El Lluert i un Nadal diferent”

Marcel Manasanch Mauleon amb el conte “El Lluert i els boscos contaminats”

A tots i totes, MOLTES FELICITATS! no us canseu d’escriure i de llegir!

Us deixem unes fotos de l’Acte de lliurament de premis: