PUNT DE LLIBRE BIBLIOTECA MUNICIPAL

Concurs Punt de llibre

Felicitem a L’Elsa Palacios, alumna de 6è, per ser la guanyadora del concurs del Punt de llibre 2023, organitzat per la Biblioteca Municipal “Marina Capdevila”

La Biblioteca Municipal Marina Capdevila celebra el seu primer any de funcionament. Una de les activitats que ha impulsat des del seu inici és el Concurs del Punt de llibre de l’any.

Aquest any, la guanyadora del concurs de la categoria infantil,  ha estat l’alumna de l’escola, Elsa Palacios de 6è de primària. El seu punt de llibre, junt al guanyador de la categoria adulta de l’Albert Torredemer, seran els Punts de llibre que s’oferiran des de la Biblioteca a tots els usuaris del servei.

Per molts anys Biblioteca! Gràcies Alba per tenir-ne cura i transmetre l’estima pels llibres i la lectura!

Moltes felicitats Elsa has fet un bon treball. En gaudirem tot l’any!