PETITS gestos, GRANS estalvis!

Catalunya es troba en situació d’emergència per la sequera. L’estalvi d’aigua és imprescindible, tant a casa com a l’escola.

Tancar l’aixeta és a les nostres mans!

El període de sequera que Catalunya està vivint degut a la crisi/emergència climàtica, fa necessari que tots els sectors de la societat consolidem i integrem en la nostra activitat diària la cultura de l’estalvi i l’adopció de consums sostenibles.

Què podem fer per estalviar aigua?

Cadascú de nosaltres ens hem de conscienciar de la situació d’emergència i de les petites actuacions amb què podem contribuir a no agreujar-la i a vetllar perquè la poca aigua disponible pugui durar més temps i arribi a tothom. Cada gest suma! A l’escola també!

En aquest document, editat per la Generalitat de Catalunya, hi ha 10 consells bàsics per estalviar aigua a casa! Feu clic a la imatge per ampliar-la.

Més informació: Departament d’Educació

També a la web: Agència Catalana de l’Aigua