ENGRESCA’T . . . JUGANT!

El passat dijous 22 de setembre vàrem realitzar la Jornada d’inauguració del curs 2022-23: “ENGRESCA’T JUGANT!

Aquest curs, recuperem totalment la presencialitat i el contacte entre infants i docents. Per celebrar-ho i ressaltar la importància del moment, de poder compartir l’activitat amb totes les nenes i nens de l’escola vàrem realitzar una jornada de jocs organitzats i preparats pels nois i noies de 6è amb el suport de la mestra d’educació física i el tutor del grup.

Tots els alumnes al pati de l’escola i organitzats per grups barrejats entre els cicles i guiats per un grup de nenes i nens de 6è de primària, vam haver de realitzar una sèrie de jocs cooperatius on era necessari organitzar-se i col·laborar entre tots per poder dur a terme amb èxit el repte que cada joc demanava.

La superació dels jocs tenia com a premi una clau que permetia obrir els diferents cadenats que tancaven una capsa. Un cop tots alliberats, vam trobar-hi a dins guardades les insígnies que ens identificaran aquest curs: “ENGRESCA’T, aprendre és descobrir”