CS COMPLETA LA CONSTRUCCIÓ COL·LABORATIVA

Aquesta setmana, els alumnes de 6è han completat la construcció col·laborativa que hem fet entre tots els infants de l’escola.

Els nens i nenes de 5è van ser els encarregats de reforçar i donar continuïtat a l’estructura que havien creat els de 2n i amb les seves peces han aconseguit tancar un dels laterals de la construcció.

i aquesta és l’estructura final que tenim al vestíbul de l’escola i que representa a tots els infants. Una mostra del seu esforç, imaginació, creativitat i treball en equip.

A partir del 2n trimestre iniciarem un nou repte a partir d’aquest material de construcció. Caldrà estar ben atents a les novetats!

# engrescats per construir    #aprendre és descobrir