Celebrem els 10 anys del concurs de contes del LLUERT

Aquest dissabte 7 d’octubre es celebrarà la 1a Fira de literatura i il·lustració infantil i juvenil a Castellvell del Camp. No hi podeu faltar!

Si, si…Festa  grossa!

Amb motiu del 10è aniversari del Concurs de contes del Lluert que cada any organitza l’Associació de Timbalers i bestiari de Castellvell del Camp, aquesta entitat, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castellvell, la Cooperativa Icària, la Biblioteca Municipal “Marina Capdevila” i l’Escola Santa Anna han preparat una gran celebració d’ANIVERSARI.

La 1a FIRA DE LITERATURA I IL·LUSTRACIÓ INFANTIL I JUVENIL

Entre els actes programats hi ha la Marató de contes del Lluert que realitzaran els alumnes de 5è i 6è de l’escola amb la col·laboració d’alguns dels autors (alumnes de l’escola). Podreu escoltar eles històries que ha viscut el LLUERT al llarg d’aquests 10 anys.

També hi haurà, conta-contes, una taula rodona amb autors i il·lustradors, parades de llibres, la Biblioteca Municipal que sortirà al carrer, un “scaperoom”, jocs cooperatius, música i cercavila del Lluert.

Si passegeu pels carrers podreu observar les banderoles que han fet tots els nens i nenes de l’escola per celebrar l’aniversari del Lluert!

Us deixem el programa perquè el pugueu consultar:

US HI ESPEREM!