AL PATI DE L’ESCOLA HI PASSARAN COSES…

PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS: RESULTAT DE LES VOTACIONS

El dia 24 d’octubre de 2022, la comissió tècnica de l’Ajuntament de Castellvell encarregada d’organitzar i gestionar la votació dels Pressupostos participatius va fer el recompte de vots i va fer públic el resultat:

el Projecte presentat per l’ESCOLA HA GUANYAT la votació!!!

Estem de celebració, doncs ens fa molta il·lusió poder donar continuïtat al Projecte de transformació del pati que vam recuperar el curs passat 2021-22, després de dos anys d’aturada a causa de la pandèmia.

MOLTES GRÀCIES A LA FEINA FETA PELS NENS I NENES DE L’ESCOLA I A TOTES LES FAMÍLIES I PERSONES QUE HEU DONAT SUPORT!!!

Amb el títol “El pati de l’escola: un espai de natura per aprendre jugant i de benestar emocional” la proposta de l’escola presentada, vol completar la transformació del pati instal·lant elements naturals (zones arbrades, desnivells,..) i elements de joc i educatius que enriqueixin les estones d’esbarjo i facilitin les relacions socials entre els infants. El benestar emocional, les relacions saludables, els espais que permetin la creativitat i fomentin les interaccions i la diversitat de propostes…són els eixos que guien el nostre procés de transformació i millora.

El curs passat, amb els diners dels Pressupostos participatius vam poder realitzar, dues millores al pati de primària:

• la instal·lació d’un tendal que permet tenir una mica més d’ombra a l’hora de jugar

• la realització d’un mural i un rocòdrom en una de les parets del pati, que ens permet practicar: l’agilitat, l’equilibri, guanyar força i flexibilitat…i a més a més és divertit perquè ho podem practicar en grup.

Amb els PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS d’aquest any ens proposem completar la transformació del pati fent realitat les propostes que els nens i nenes de l’escola van pensar, valorar i escollir i que no vam poder fer per manca de diners.

A través del Consell d’infants, el treball cooperatiu a l’aula i el suport de la Comissió de pati i la comunitat educativa estem molt engrescades a fer realitat aquest PROJECTE!

ENGRESCA’T AMB LA TRANSFORMACIÓ DEL PATI!

En el següent enllaç podreu consultar les propostes presentades i els vots obtinguts.

Pàgina web AJUNTAMENT DE CASTELLVELL DEL CAMP