Activitats del mes de desembre

Comença el mes de desembre i iniciem la recta final del trimestre.

El mes de desembre ja és aquí i el butlletí de les activitats previstes va carregat de concerts, activitats solidàries, visites màgiques i sorpreses!

CONSULTA’L AQUÍ: BUTLLETÍ DESEMBRE 2023

Preneu nota, a les vostres agendes, de les dates del concerts de Nadal que faran els alumnes, dedicats a totes les famílies de l’escola.

El dilluns 18 de desembre, alumnes d’Educació infantil (i3, i4, i5) i 1r i 2n de Cicle inicial

El dimarts 19 de desembre, alumnes de 3r i 4t de Cicle mitjà i 5è i 6è de Cicle superior.

Els concerts es faran al gimnàs-teatre de l’escola de les 14:45h a les 16h. Cal entrar per la porta del darrera de l’escola que dona al pati de primària.