Quan ens replantegem l’avaluació, ens cal repensar com promovem els aprenentatges, ja que avaluar és aprendre.L’actual plantejament curricular requereix una nova mirada envers l’avaluació, que esdevé fonamental per poder desenvolupar un currículum per competències i atendre les diferents necessitats educatives de tots els alumnes. |
“Vídeo on @SanmartiNeus presenta “Avaluar és aprendre”, 10 anys després de la publicació d’Avaluar per aprendre. “Avaluar és aprendre” aporta matisos, revisions i actualitzacions d’alguns conceptes, nous exemples i referents”. — Xarxa Cb (@xarxaCb) October 31, 2020
“Si no canvia l’avaluació, difícilment no canviarà res. Per tant, una visió competencial de l’aprenentatge comporta canviar què, com, quan i per què s’avalua”. — Xarxa Cb (@xarxaCb) October 31, 2020
“És una avaluació que si es promou que sigui el mateix alumnat qui la faci permet adquirir qualsevol tipus d’aprenentatge i a més es vincula amb les competències d’aprendre a aprendre, d’autonomia i iniciativa personal, d’educació en valors i de l’àmbit personal i social.” — Xarxa Cb (@xarxaCb) November 1, 2020
🎯De l’àlbum a la carpeta d’aprenentatge:
🔹Del recull de treballs al recull d’aprenentatges
🔹Del què he fet al què he après 📄Avaluar és aprendre — AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) October 29, 2020