Irish Culturel Week

irlandaAquesta setmana és St Patrick festa nacional d’Irlanda. Nosaltres a la nostra escola estem treballant alguns detalls de la cultura Irlandesa ja que la nostra auxiliar de conversa Christine Dyas és d’aquest país.

El dia 16 de març, dilluns els alumnes faran: “Easter eggs”, pintaran ous.

El dia 17 de març dia de St. Patrick els alumnes de la nostra escola van porta un detall de color verd, com els follets de la seva tradició.

El 18 de març ens visitarà a l’escola un Mag anglès.

Finalment el divendres 20 de març alguns alumnes ens realitzaran una dansa irlandesa al patí. D’aquesta manera donarem per finalitzada la festivitat de St Patrick.