Festa de la Castanyada 2015

El passat divendres dia 30 d’octubre es va celebrar la Festa de La castanyada a la nostra escola. Els alumnes de 6è es van disfressar de castanyers i castanyeres i van acompanyar a la pista a la resta de nens i nenes de l’escola per a poder fer la dansa de LA CASTANYERA.

Cal agraïr l’ajuda dels pares i mares que van estar torrant les castanyes i van treballar de valent.

A partir de les 16:30h. es va celebrar el CONCURS DE PASTISSOS, cal felicitar a tots els pastissers i pastisseres de l’escola per una feina molt ben feta, en especial a :

PREMI A L’ORIGINALITAT: Mònica Castro.

PREMI AL MÉS GUSTÓS: Ainoa Robert

Tots els pares i mares participants van rebre una paperina de castanyes gentilesa de l’AMPA.

També es va sortejar un LOT DE LLIBRES que va correspondre a l’alumna ANDREA BORRULL de 6è B.

castanyada 2

castanyada 1