GIMCANES FINAL DE CURS

Aquesta setmana hem realitzat les gimcanes de final de curs que han consistit a realitzar jocs tradicionals que els avis i àvies dels alumnes de 6è ens van explicar.

Dilluns va ser el dia dels més petits de l’escola. Els nens i nenes de I3, I4 i I5 juntament amb les seves famílies van gaudir d’un matí de jocs i un bon esmorzar de fruita per compartir.
Dimarts va tocar a la comunitat de mitjans, infants i adults van participar amb moltes ganes en tots els jocs proposats, i per acabar, dimecres va ser el dia de la comunitat de grans on tots i totes van poder gaudir també d’una bona estona junts compartint jocs. Les famílies van poder gaudir també d’un esmorzar de fruita i cafè.

Moltes gràcies a totes les famílies per participar.