#repteacasa 9: Juguem!!

Iniciem aquesta setmana amb el novè repte a casa. Aquests dies que hem passat de confinament a casa els jocs s’han convertit en un moment molt important, bé per jugar en solitari o bé per compartir-ho amb la família.  Segur que han fet que en aquests dies  les hores hagin passat d’una manera més agradable i han arribat a formar part de la nostra rutina.

El #repteacasa 9 d’aquesta setmana és fer-vos una foto amb un joc que tingueu a casa i que us faci passar estones molt divertides.

La fotografia la podeu enviar  a l’adreça de correu electrònic: femescolaacasa@escola-paucasals.cat.

Teniu de temps fins al diumenge 7 de Juny.

Us animem a jugar, perquè jugar no és un luxe és una necessitat!!

ENLLAÇ A LES FOTOS