P4 B. VA A LA GRANJA “CAN JORDI”

Els Dofins de P4B hem anat a la granja “Can Jordi” i hem fet moltes activitats per conèixer els animals de granja.

Mentre esperàvem per una volteta en un carro portat per l’euga “Nina”, hem pogut tocar i acaronar uns conillets preciosos, amb molta cura perquè encara eren bebès. Hem pogut comprovar com és de suau la pell dels conills!

Una altra activitat que hem fet ha estat pujar a uns cavalls ben grans i fer una passejada amb ells. Un d’ells era blanc i l’altre de color marró, i eren molt bons i obedients.

Després hem vist molts animals de granja: una família de ponis (Gina, George, i la seva filleta), una família de cavalls (l’euga Potra i la seva filla Nona), un ase, la vaca Marieta (que és molt jove i encara li estan sortint les banyes), la porqueta Bombó, unes ovelles i un munt de cabretes amb les que hem pogut jugar una estona. Hem tocat i acaronat tots aquests animals.

Per acabar hem anat al galliner i ens han ensenyat una gallina del Japó, que tenia una melena que semblava de pèl en lloc de plomes, un emú, una parella de paons (el mascle tenia una cua llarga de colors ben brillants i bonics), ànecs, galls i gallines…i una oca que no parava de cridar i no ens deixava escoltar les explicacions de la monitora!

I després de dinar hem tingut una mica de temps per jugar al parc abans de tornar cap a l’escola.

Hem passat un dia molt divertit i hem après moltes coses sobre els animals de granja. I també hem après la importància de tractar bé i estimar tots els animals.