P4. TREBALLEM ANTONI GAUDÍ

Els/les alumnes de P4 hem treballat Antoni Gaudí durant les darreres setmanes. Aquest petit projecte consta de quatre sessions executades a l’àrea de plàstica:

– A la primera sessió, vam escoltar un conte molt significatiu, elaborat per la Carla, on se’ns explicava la vida d’aquest arquitecte, així com algunes de les seves obres més rellevants. A continuació, vam sortir a fer un tomb pel pati de la nostra escola tot animant-nos a observar i comparar els edificis que ens envolten amb els que dissenyava el nostre amic Gaudí. Casualment, l’edifici principal de la nostra escola està decorat amb la tècnica més emprada de Gaudí, anomenada trencadís. Després a la classe, amb diferents propostes de múltiples volums i colors vam intentar construir edificis semblants als que feia l’arquitecte.

–   La segona sessió la vam destinar a fer els nostres Dracs del Parc Güell. Per a la realització d’aquesta activitat, vam necessitar paciència i molta creativitat… Som tot uns/es artistes!

–  En tercer lloc, vam desenvolupar la tècnica del trencadís. Aquesta sessió va girar entorn a l’ornamentació de fragments de papers de colors a sobre d’un estel. Cal destacar que l’arquitecte ho feia mitjançant trossets de porcellana però nosaltres ho hem dut a terme amb un material més senzill.

–  Per acabar, i a través d’una assemblea com a mètode avaluable, hem compartit diversos aprenentatges i conclusions envers aquest personatge tan rellevant en el món de l’art.

Esperem que us agradin les nostres obres artístiques!

Els Dofins i el Taurons.