INAUGURACIÓ XVIII JORNADES ESPORTIVES

Dimarts, dia 23 de març al matí, vam fer la inauguració de les XVIII Jornades Esportives de l’escola. Vam començar amb una cercavila per tot el pati de l’escola, formada pels timbalers i les timbaleres de 5è, en Pau i la Paula (gegantons de l’escola) i la bandera olímpica. Més tard, cada classe va fer la desfila de participants en les Jornades amb acompanyament de música variada. Per últim, tres alumnes de 6è van llegir el Jurament Olímpic per aquests 4 dies on ens esperen emocions, diversions i molt esport.

Tot seguit us deixem els vídeos de les diferents activitats que vam fer per la inauguració:

CERCAVILA PEL PATI

DESFILADA CICLE ESTELS