ESTELS. BIBLIOTECA

Durant aquest primer trimestre, els infants del cicle Estels hem anat a la Biblioteca de l’escola per tal de fomentar els hàbits de lectura, desenvolupar la creativitat i la imaginació, treballar les habilitats lingüístiques i afavorir la nostra concentració.

Hem escoltat contes que ens han portat a molts llocs, hem fet petites representacions amb titelles, hem escoltat quin és el so que tenen els poemes, hem deixat volar la nostra imaginació inventant històries i hem treballat el nostre vocabulari a través d’endevinalles que hem resolt tot junts.

Aquí deixem unes imatges de les sessions d’aquest primer trimestre!