DIADA DE LA MÚSICA!!

El passat dia 20 de novembre a l’escola vam celebrar la Diada de la Música. L’alumnat de 6è va preparar una representació musical del conte “De què fa gust la lluna?”.
Van fer els decorats, van preparar tot el material necessari per a la representació, es van repartir els personatges o responsabilitats dins de l’obra, van fer diferents assajos i al final van actuar per tot l’alumnat de l’escola.
Va ser espectacular, al final de cada representació els aplaudiments omplien l’aula de música on es va fer l’espectacle. Tots i totes vam gaudir d’una Diada de la Música sensacional.