6è. DESPÍ EN VEU ALTA

Ja fa alguns anys que la nostra escola participa en l’activitat de Despí en veu alta juntament amb la resta d’escoles i instituts del municipi. És un projecte per treballar amb l’alumnat la lectura en veu alta.

Els anys anteriors,  un dia ens reuníem tots els centres a la biblioteca Miquel Martí i Pol per portar a terme la lectura en veu alta preparada i treballada amb anterioritat a l’escola. Aquest curs, degut a la situació de pandèmia, no ens hem pogut reunir per realitzar l’activitat, però els centres han treballat la lectura i s’han gravat en vídeo per tal de poder-ho compartir amb tots els infants i joves del municipi i les seves famílies.

A continuació us deixem un enllaç per tal de que pugueu veure l’activitat. Esperem que us agradi molt.

Enllaç a la pàgina web Despí en Veu Alta