6è. HEM ANAT DE COLÒNIES

DIMECRES

El Dimecres 12 a les 8:30 estàvem ja a la porta de l’escola esperant els autocars. A les 9:00 van arribar els autocars i a les 9:30 vam marxar de l’escola. Després d’una hora i mitja vam parar a esmorzar al Túnel del Cadí, després vam anar directament a l’hípica i ens vam dividir per fer tres activitats:

• Netejar els cavalls i pentinar-los.
  • Explicació de com portar un cavall i com portar les regnes.
  • Donar una volta amb el cavall, per la muntanya.

Després vam anar a la casa de colònies  i vam dinar. Vam tenir tota la tarda de temps lliure per explorar els entorns de la casa i la muntanya. Més tard, vam anar a l’habitació a desfer les maletes i ens vam dutxar. Per la nit vam sopar i vam tindre un espectacle de malabars i vam  practicar malabars i equilibri. A les onze i mitja ens vam anar a dormir.

DIJOUS

El segon dia ens vam despertar i vam anar a esmorzar. Després vam tenir una mica de temps lliure per jugar.

De 10h fins les 12:30h vam fer la primera activitat del dia. Les activitats eren tres a fer durant els dos dies i ens vam dividir per classes per anar rotant:

• Cursa d’orientació: tractava sobre com no perdre’t a un lloc. Ens van donar un paper on hi havia un mapa que situava on estaven les fites que eren com una mena de pistes, llavors, tenies que trobar totes les fites sense perdre’t, seguint el camí per on havies passat per tornar després.
  • Bicicleta de muntanya: al principi ens explicaven com anaven les marxes i com havíem d’anar (en angles). Després ens ficàvem els cascos agafàvem les bicis i sortíem. Vam passar per uns quants pobles, vam veure una església, vam veure cavalls, vaques, gossos… Quan vam arribar estàvem súper cansats, però ho vam aconseguir!
  • Tir amb arc: el Xevi ens va ensenyar els diferents tipus d’arc, les mesures de seguretat per practicar aquest esport i vam jugar a diferents jocs per afinar la nostra punteria.

Quan vam acabar l’activitat vam tenir una mica de temps lliure i després ens vam netejar las mans i ens vam posar a menjar. Vam menjar cigrons amb xoriço, de segon llom amb bolets i de postre pera. Quan va passar una estona a les 4h fins 6:30h fèiem la següent activitat. Després vam anar a la dutxa i ens vam ficar guap@s per la discoteca.

A les 8.30 tothom es netejava les mans i després a sopar. Vam tenir una mica de temps lliure i a les 10h la activitat de nit que era discoteca amb música i tothom ballant, i a les 12 tothom al llit.

DIVENDRES

Ens vam despertar i vam anar a esmorzar. Després vam pujar a les habitacions per recollir i tancar les maletes.

De 10 h a 12:30 h vam acabar l’activitat que ens faltava.

Ens vam rentar les mans i ens vam posar a menjar. De primer va tocar macarrons amb tomàquet i formatge, de segon pollastre al forn i de postre gelat.

Després de dinar vam marxar amb l’autocar. En el camí de tornada, la gran majoria vam anar dormint perquè estàvem molt cansats.

Han estat unes colònies genials!!