5è. CREACIÓ I EXPOSICIÓ DE BUSTOS DE FANG

Bust

Bon dia famílies!

Fa uns dies va venir l’Ana, a fer un taller de modelatge de fang.

Ens va ensenyar un Power Point amb imatges d’escultures diverses: d’escultors diferents amb estils i corrents artístiques variades.

A continuació ens va donar un tros de fang per crear un bust (una escultura d’ un personatge de coll cap amunt). Li vam posar un accessori escollit o fet per nosaltres mateixos que fos representatiu del personatge.

Hi hem dedicat quatre sessions.

En acabar el bust vam descriure la historia del nostre personatge.

Finalment hem convidat a totes les classes de l’escola a veure l’exposició de les nostres obres d’art.

Si entreu a la galeria de fotos trobareu tot el procés amb les nostres produccions finals.

Moltes gràcies a totes i tots per visitar-nos.

Un agraïment especial a l’Ana, ens va ajudar molt.

Reporteres i reporters de 5è.